這首歌很適合在夜晚聽,我真的這麼覺得,女歌手Amel Larrieux的歌聲很甜美,歌詞原意不如我所預期,而是在敘述一段甜美的愛,恰好我失去了...但我卻能夠沉浸在這樣子的歌聲中,我想,是想讓自己擁永平靜的感覺,別讓悲傷沖垮自己,一切都不會有什麼改變,如果我能再度能有輕輕吟唱這首歌的心情那該有多好?
  今天在輔大的校園中,考試中堂休息,我依舊聽這這首歌,看著陽光從樹中透出的線條,我覺得好像真的有天使降臨了,我靜靜的感受一切給我帶來的平和。
  
  Darling I want you to listen
I stayed up all night, so I can get this thing right
And I don't think there's anything missing
Cause a person like you, made it enjoy to do
I've waited for so long, to sing to you this song

  
  Cause your eyes are the windows to heaven
Your smile could heal a million souls
Your love completes my existence
You're the other half that makes me whole
You're the only other half that makes me whole

  I think the angels are your brothers, yeah
They told you about me, said you're just what she needs
And I find myself thanking your mother
For giving birth to a saint
My spirit flies when I say your name
If there's one thing that's true
arrow
arrow
    全站熱搜

    Olisa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()