Rachel McAdams,這個暑假開始注意到她,此時
我覺得她大紅大紫,第一次注意到她是從和他一同去
看婚禮終結者開始,他很欣賞她,覺得她超美,之後
同一個暑假,又去看了他也很想看的"赤眼玄機"是
一部比較緊張的片,而她Rachel McAdams在這部片
的表現可圈可點,擺脫她在婚禮終結者片中的只是美
女的形象,而整個動作都很精確,讓我很欣賞她的豪
邁表現。



 而後我沒想到她的形象是如此多變的,今晚看了一
直很想看的美國校園片「辣妹過招mean girls」,
顛覆我對她的觀感,在這部片中她是一個美麗如金髮
洋娃娃的邪惡女高中生,用盡心機,的確,她的尖臉
可以將壞女人演得入木三分,但她的笑容也很甜美。

 可惜的是我還沒能看她演的「手札情緣」我想,她
在這部被評為純淨無雜質的電影中,表現一定又更為
不凡。

 以下是在國外網頁找到的她相關經歷及個人簡介,
看完學了不少英文單字:)
FROM:http://www.aceshowbiz.com/celebrity/rachel_mcadams/

 A country girl from Canada, Rachel was
born on October 7, 1976 in London,
Ontario to Lance and Sandy MacAdams.
She grew up in a small town of St.
Thomas together with her younger
siblings, Kayleen and Daniel. This
eldest daughter in the family started
to perform publicly through figure
skating at the age of 4, gliding
gracefully on ice from one competition
to another. However, she later felt
that these athletic events ultimately
prostrated her nerves, therefore turned
her attention to acting. Joining
Original Kids Theatre Company in her
hometown, she had already taken part
in Shakespearean productions at summer
theater camp by thirteen.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Olisa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()