One more time讓遊戲開始 這次就讓我 來切牌
你一直都不願意寵寵我 就算開玩笑
也不願意說討厭 Best of my life 愛著 Best
of my life 活著 Since 1970 Lookin'
for the FACE Lookin'for the PLACE
Lookin'for the FACES Lookin'for the
PLACES
One more song 讓我聽愛為跳累的夢療傷
再多一點 是因為誰的原故 心中默念
不要讓我一個人 一定不知道 誰都不知道
Since 1981 Lookin'for the FACE
Lookin'for the PLACE Lookin'for the
FACES Lookin'for the PLACES
Best of my life...Best of my life...
Lookin'for the FACE Lookin'for the
PLACES
Best of my life...Best of my life...
愛被利用了 被這感覺支配 直到它消失
沒有辦法搓跎時間 穿越星星 飛往何處 BEST OF
MY LOVE 到底從何而來 這樣的寂寞
忽略各種遊戲扔舊著迷擦身而過 泥寧的竹足跡 
已遺忘在那裡 One more drink
給我喝些什麼 就讓我醉 直到天亮 找個地方安歇?
還是流浪街頭 哪個比較糟糕 是由誰來決定? 
來愛我吧 你決定了嗎?
Since 1984 Lookin'for the FACE Lookin'
for the FACES Lookin'for the PLACES
One more day 讓我在你身邊 能夠這樣的地方 
並不太多 Take up my room從何開始
誰弄髒了我阻擋了我 從何時開始 誰撿起了我 
拯救了我 這樣走下去 臉上有各種神情
Since 1994 Lookin'for the FLACE Lookin'
for the FACES Lookin'for the PLACES
Best of my life...Best of my life...
現在的個性 與風格 心中空洞 
拔掉電話線 身體追求自由 是這樣的時期 
BEST OF MY LIFE
Things are changing and you are living
在淚水好不容易乾枯之前Let me tell you
if youare not wrong Everything...
Everything is all right
Best of my life...Best of my life...
In 1997Lookin'for the FACE
Lookin'for the PLACE Lookin'for the
FACES PLACES...
I'm stilllookin'for the FACES...
I'm still Lookin'for the PLACES...
-------------------------------------
所有歌詞內容道盡
我這幾天的感覺
面對的
恰好
我1984年生
太愛這個樂團了
尖叫
     
arrow
arrow
    全站熱搜

    Olisa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()