有個人,曾跟我說「我真的不是玩玩而已,只是心態一直都不成熟。」
然後,我再給了他500多個日子,也給自己500多個日子,給彼此機會證明
,當初他說的,不是玩玩而已,最後是他親手證明,這只是玩玩而已,從頭
到尾,都只是如此而已,從來,他就沒有想過,其實這樣子,就是玩玩而已
。自以為說愛我親手寫的做的那封信,我依舊摺疊好,靜靜的躺在我房間的
角落。

 虛偽,若無其事的傷害人,don' t you know i've already knew what you 
done to me with michelle?i never ask you then you never mention it。
who do u think  you are!!!!! angry with me!!! Yelled out"i'm no allow!!!'"then 
said sorry to me? it's always easy to say sorry to clear up all  ur fault。

 This year2008 u proved what person u are.

 Everything I do I give my heart and soul,i'm not a silence toy....not anymore
from today!!!

 I ever said that"one day i'll  fly away"you know how i feel....the last chance u 
just refused,so just say bye to u not good bye at here .
 
  
arrow
arrow
    全站熱搜

    Olisa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()